Week van de Fair Trade gestart
02-10-2025
Herentals - Week van de Fair Trade gestart
In verschillende gemeenten is de Week van de Fair Trade gestart. In Herentals gebeurde dat op een feestelijke manier. Vrijwilligers van de Wereldwinkel deelden aan het station infoflyers uit. Reizigers mochten ook proeven van (h)eerlijke chocolade.
Ook in de stations van Turnhout, Olen en Tielen werden de treinreizigers op chocolaatjes vergast.
meer nieuws op facebookpagina kempennieuws.be
ludo coenen











