Buspaleis ontmanteld
23-06-2026
Herentals - Buspaleis ontmanteld, wat nu?
Maandagochtend is gestart met het wegnemen van de glazen panelen van het buspaleis op de Grote Markt in Herentals. De stalen constructie met overkapping staat nog recht. Reizigers die op de bus wachten staan dus nog droog.
Wat heel wat Herentalsenaren zich afvragen is wat de toekomst is van de constructie. Die ontsiert nu de noordkant van de Grote Markt. Met verschillende kleuren verf kan er misschien een knap kunstwerk gerealiseerd worden.
foto: marcel nelis/kempennieuws.be
meer nieuws op facebookpagina kempennieuws.be
ludo coenen











